KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM MIASTECZKU
OGŁASZA NABÓR OFERT NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY
1. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące niezbędne wymagania;
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi wymagany zakres programowy szkolenia i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
d) nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
e) wykonuje obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek winka z tytułu egzekucyjnego,
f) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
2) wymagania dodatkowe:
a) umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
b) umiejętność interpretacji przepisów prawnych
c) samodzielność w wykonywaniu zadań,
d) umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
e) umiejętność pracy w zespole,
f) kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
g) prawo jazdy kat B.
2. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
a) opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną,
b) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, rozwiązywaniu problemów socjalnych, problemów psychologicznych
i wychowawczych,
c) wspieranie aktywności społecznej rodzin,
d) udzielnie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy
zarobkowej,
e) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia
bezpieczeństwa dzieci i rodzin,
f) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną
3. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy
2) życiorys i list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
4. Dodatkowe informacje:
1) termin: do 21 grudnia 2015 r. do godz. 1700
a) dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 68 38 88 947.
b) zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert w zaklejonej kopercie z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny"
c) m-ce składania ofert - Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku ul. 22 Lipca 1, 67-124 Nowe Miasteczko
5. Dodatkowe informacje:
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
mgr Renaty Rudnik
Nasi partnerzy